SKRIK!

Jag hatar verkligen 550 reps workout. Jag blir nästan förbannad när jag gör övningarna. Jag vill bara att det ska ta slut. Kanske är det det som gör att det går bättre och bättre för varje gång jag gör dem. För en timme sedan fick jag en ny rekordtid:

37 minuter och 32 sekunder
(+ 139 hundradelar). Jag slår mitt nuvarande rekord med nästan fyra minuter. Wow! Jag antar att antal tillfällen som jag behöver stanna upp och vila har minskat, samt att det går fortare att göra vissa övningar. Jag vill bara skrika när jag gör vissa övningar för att jag känner mig så klen när jag gör dem. Sidplankan är min värsta fiende. Den får jag nog jobba på...



Igår gjorde jag denna övningen. Det bästa är att den varar vara i 12 minuter. Men den är ändå jobbig. GLÖM ALDRIG ATT SKRIVA UPP ERA RESULTAT!! Annars kan ni ju inte glädjas åt förbättringen! Det är så grymt när man ser att man orkar mer! Står man sedan och stampar med samma resultat kanske det är dags för nya utmaningar?

Mina resultat:
(10 sec vila - 30 sec övning osv)
10 seconds rest

1. Commando Push Ups (my reps – 4 (på tårna), 10 (knäna->), 7, 6, 5, 9)

10 seconds rest

2. Squat and Push Kick (my reps – 12, 13, 12, 10, 10,11)

10 seconds rest

3. Single Knee Tuck (10, 11, 11, 10, 8, 9)



Kommentarer
Anonym

Oj min gamla kollega från Kristianstad sommgör sidplankan på bilden!

2011-09-13 @ 21:31:46
Emma

Haha, oj, där ser man! Grym på sidplanka i alla fall!

2011-09-14 @ 21:08:15
URL: http://lchfashion.blogg.se/
Karl

Fan du tränar ju på som en chef. Kul att se att även damer väljer att plåga sig själv. Riktigt starkt att stå i den i 12 minuter... Det har inte ens jag gjort. Min enda "feat" är "plankan" i 5 minuter och 31 sekunder.



Fortsätt att träna på sådär och du kommer ha en Grok-kropp som ingen annan.

2011-09-15 @ 08:10:07
URL: http://karlwallenius.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0