Flash in the Night

Flash in the Night - Secret Service


Puh! Har precis tränat ett intensivpass i 20 minuter. Här är länken till den workout jag gjorde. Jag har inga av de redskap som Zuzana använder. Mina resultat blev:

1. Sandbag Swing

round 1 – 28 reps, round 2 – 24 reps

2. Cross Legged Burpee (på knä)

round 1 – 4 reps, round 2 – 8 reps

3. Turkish Jump Up

round 1 – 7 reps, round 2 – 7 reps

4. Ugi Crab

round 1 – 15 reps, round 2 – 20 reps

5. Foot Elevated Squat (left leg)

round 1 – 15 reps, round 2 – 15 reps

6. Foot Elevated Squat (right leg)

round 1 – 20 reps, round 2 – 80 reps

7. Jump Lunge & Knee Crunch

round 1 – 10 reps, round 2 – 8 reps

8. Mountain Climber

round 1 – 21 reps, round 2 – 22 reps

9. Sandbag Squat/lunge Combo

round 1 – 15 reps, round 2 – 12 reps

10. Ugi Full Body Combo

round 1 – 4 reps, round 2 – 8 reps


Igår gjorde jag 550 reps (- 30 reps armhävningar) på en tid av 40 min och 46 sek. Jag har alltid förbättrat min tid med fyra och en halv minut! Tror mycket beror på att jag kommit in i övningarna. Nu har även sambon satt igång och tränat. Han tränar mellan 2-3 ggr i veckan.

I lördags var det fest hemma med några tjejkompisar och några hade med sig sina respektive. Min lillasyster överraskade mig med sin närvaro då jag trodde hon var i Norge ;-) Vi gick senare ut och dansade. På söndagen, vilket var den bästa födelsedagen i mitt liv, blev jag fint uppvaktad av min sambo, familj och vänner. Underbar dag, helt enkelt.

 

 

 

Söndagen

 

Imorgon kommer jag göra lite träning med fitnessbollen. På fredag blir det 550 reps igen. Ska försöka göra 30 armhävningar då.

När det gäller LCHF har vi precis slukat upp tårtan och allt mög som blev över från kalaset. I morgon startar serious buisness!

Adios!



Kommentarer
Gabriella

Vad härligt att både festen och födelsedagen blev bra! :) Hade velat vara med.

Är lite intresserad av din träning. Kanske ska testa det när jag blivit frisk. :P

2011-09-08 @ 14:13:05
Veronica

Vad skönt att du haft en bra födelsedagshelg :) Ser mysigt ut med tårta och grejer.

2011-09-09 @ 09:09:43
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0