Cleaning out the closet

Igår satt jag i princip hela kvällen och rensade ut gamla tidningar. ELLE, Cosmo, Plaza m.fl. Från 2006! Så jag hade en hel del att rensa. Det värsta är att jag inte bara kan slänga en tidning. Jag måste titta igenom den för att se så jag inte slänger värdefulla bilder. Inspirationsbilder. Så jag glodde igenom hur många som helst. Benen domnade av och an (satt på golvet) och nacken fick en del stryk. Men äntligen har jag rensat ut! Det blev en bra hög med utrivna sidor som jag ska, någon gång i framtiden när jag har tid, sätta in i plastmappar och arkivera i pärmar. Om man bara känner för att sitta och bläddra i modeutklipp. Hittade en hel del coola bilder. Bra inspo till hösten. Några kommer hamna på le fashionwall.

-07/08











Modet ändrar konstant på sig. Det enda tråkiga är väl att framtidsvisionerna är slut. Vi faller tillbaka mot tidigare mode-eror; utsvängda jeans, a-linjeformade kläder, leggings, armpuffar, platå osv. Det känns som modeligan i princip redan har uppfunnit alla former av kläder. De kommer bara i olika nyslipade variationer.

Och så är "spaghettibanden" är tillbaka...! Nåväl, det finns säkert många som tycker det är snyggt.

ex: (3.1 philip lim)




.


Kommentarer
Catja

svar: jag vill inte sälja den, tyvärr! Men jag har sett den i någon butik (likadan), antingen var det gina eller lindex :) kolla där. Kram

2011-09-20 @ 22:03:44
URL: http://catjas.se
Gabriella

Jag HATAR spaghettiband!

2011-09-22 @ 15:24:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0