VERSACE's VERY BEST FOR H&M AD

Jaha, då har lite fler bilder släppts angående H&Ms collaboration med Versace! Jag gillar nog vad jag ser, men frågan är om det räcker att titta än att köpa? Det jag känner mest intresse för är egentligen ett par skor i smak som kvinnan i de cerica kläderna bär.










Idag är fjärde dagen på VLCD. Känns ganska bra. Lite trött emellanåt, men det är inte så konstigt. Idag blev alla i min kurs dessutom godkända så nu är moment 1 över! Dags att tanka nya krafter inför nästa delmoment!

Och med detta sätter jag punkt för veckan. Blir jobb och nästa vecka kanske det dyker upp fler inlägg. Cya!


Kommentarer
Veronica

Trist att kläderna troligtvis kommer vara svindyra som vanligt :( Skönt för dej att Robin kommer hem imorgon :) <3

2011-10-08 @ 19:10:38
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0