Priorin

Nu har jag beställt Priorin i hopp om att det ska få mina ögonbryn att växa till sig. När min syster var på besök för några veckor sedan blev jag helt chockad över hennes ögonbryn. Från början: vi har typ samma problem. Dvs inga ögonbryn  i princip. Stråna växer bara fram till en viss gräns och de är tunna och ljusa. Men nu hade hon grövre växt där både hon och jag haft som sämst. Hon hade ögonbryn! Vad har hänt? undrade jag ju givetvis. Priorin, svarade syrran. Wow.

Det måste testas! Håller tummarna. För syrran tog det inte så lång tid att se det på själva brynen eftersom deras framväxt syns tydligare och kvickare än håret på ditt huvud. Jag ser fram emot mer ögonbryn och ett finare hår. Cross my fingers!

Det ska även fungera på kvinnor som har mycket håravfall pga stress eller andra omständigheter. Ca 400 kr för 90 kapslar. Vid svåra fall av håravfall bör man ta två kapslar på morgonen och en på kvällen. Vet inte riktigt hur jag ska börja eftersom jag inte lider av just den typen av problem. Får väl höra mer med syrran ;-) Wish me luck liksom!



Snart blir det Tollarp och promenad och eventuellt hästridning (jippi!!!! älskar att få sitta på en hästrygg!) med Jossan och Jeanette. Sedan blir det filmmys (utan mysmaten dock... shakes it is! Har klarar mig så himla bra att jag är asnöjd över min prestation). Imorgon kommer the one and only Sanne hit för lite catch-up och häng. Kanske en promenad.



Intriguemenow - I just adore her!

Känner mig mycket nöjd med tillvaron för tillfället. Blir en underbar helg och underbar vecka framöver. Can't wait!


Kommentarer
Veronica

Härligt att läsa att du haft det bra :) på fredag ses vi och det ska bli skoj!! Lycka till med ögonbrynen :)

2011-10-16 @ 11:54:01
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0