PlumPunch

Helt galen i plommonlila, vinrött, aubergine och bourgogne... Så vackra nyanser! Blev behäftad av Lisa's stora cluch från Monki. I den perfekta färgen. Så jag beställde hem den. Och idag anlände den, i samma stund som parfymen från D&G. Love it!





Imorgon ska jag klippa till luggen, den börjar bli rätt lång nu. Växer fortare än vad man vill. Vi ska även fira sambons bror som fyller år, och innan dess hade jag tänkt hinna plugga och träna.

Frågetecknet som står kvar i skohyllan är stövlar med knälångt skaft. Nu har jag lårhögt, men jag vill ha ett par som är lägre. Asos stiliga boots står för inspirationen, och även om det är fint med äkta skinn så måste jag avstå från denna dyra men ack så underbara stövel.



Vill också ha denna fina kombination av blommor och grace från H&M:


[carolinesmode.com]

Många tycker den påminner om Celines Resort-kollektion. Jag håller med. 399kr för byxorna och 499 för kavajen. Den finns även med i senaste nr:et av ELLE. Delicious!

Sist men inte minst... suktar efter denna klänning. Så vacker. Även om vintern är på tur så kan jag inte låta bli att titta på den. Sommarcitron.


Adios!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0