Going strong...

Nu har jag precis passerat två veckor CK. Min enda tanke är, jag borde verkligen röra på mig mer! Sitter alldeles för mycket stilla. Tror att jag inte kommer ha några problem att köra CK i två veckor till. Det går ju så fort. Här är resultaten för denna vecka. Återkommer nästa vecka med nya mått.



Vaderna håller sig oförändrade, nästan likaså lår och armar. Mer promenader var det ja!
---

H&M har fått in mer nytt på hemsidan. Ah, det är ju bara så fint! Vill gärna ha ett par bruna fejkskinnsbyxor... Men, jag har bestämt mig för att inte köpa några nya byxor förrän jag är säker på att jag stannar på den idealvikt jag har. DVS när jag kommer i "smalisjeansen". Då vet jag ungefär vart jag ligger.



Adios!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0