Sleep All Day Party All Night

Sleep All Day Party All Night (Miami Rockz Remix) - Sean Kingston

Puh! Har precis tränat. Det blev en halvtimme med lite allt i allo. Gjorde först 6 minuter i rockringen - har inte tänkt på att man tränar mer om du försöker rocka ringen åt det håll du inte brukar rulla den på. OMG. Det var klurigt. Samtidigt så ska du försöka hålla armarna lodrätt och vågrätt och växla mellan dessa lägen. Assvårt när du rullar ringen mot det "svåra" hållet. Har riktigt ont i magen, kunde inte fortsätta efter en stund... Gjorde ont! Men det fungerar verkligen. Känner att jag måste spänna magen för att rockringen inte ska trilla av.

Sedan gjorde jag lite random övningar med min kära gymboll. Sit-ups, magövningar, armhävningar, benlyft och one legged squat (jäkligt svårt!). Hatar den övningen. Blä!



Sedan försökte jag köra 10 minuter planka, fast med olika övningar... Måste stärka min rygg, den är sorgligt klen. Sedan stretchade jag i ca 10 minuter. Det är sjukt hur fort man mjukar upp lederna om man stretchar varje dag. Imorgon blir det väl 20-minutaren igen och på torsdag ska jag göra 550repsen med 30 armhävningar (ja... på knä). Försöker konstant på mig att göra en enda vanlig armhävning. Det går liksom inte, jag faller liksom bara ihop.

Fått hem lite jeans idag. Samtliga förutom ett par passade väldigt fint så det blir att behålla. Kul att man äntligen känner sig någorlunda snygg i jeans. Slänger på ett par pumps sen är man fin! Ha en skön kväll!
Adios!


Kommentarer
Annah

Tack för din kommentar! Är själv otroligt glad över det resultat träningen gett!



Lycka till själv med din träning!

2011-11-08 @ 21:00:17
URL: http://lifestyleblogs.se/elsklingen
Veronica

Kämpa på :)

2011-11-08 @ 21:25:12
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0