Everything has it's one time

Kom hem igår från Norge. Resan gick oväntat fort, blev helt chockad när jag satt på tåget från Helsingborg till Kristianstad att jag redan rest de dryga timmarna på bussen från Oslo.

Jag var dum nog att glömma kameran... Så inga bilder. Oslo har otroligt fin miljö, i alla fall förorterna omkring med berg och mysiga hamnar fyllda med små och stora båtar. Jag hade varit duktig och packat med mig träningsskorna för att ta promenader med syrran. Vi hann med en dag, sedan pajade hon knäet när vi var ute i lördags. Det var så synd att se henne halta omkring resten av tiden, men vi fick det kul ändå!

En del av planen med Oslo var att handla BH:ar i syrrans butik som har en av de främsta för tjejer med större byst. Lise Charmel är ett de bästa varumärkena med riktigt lyxig kvalité. Jag fick med mig två BH:ar. Svarta i och för sig men de har ont om beige och vita i min storlek, vilket vi fann var 65G. Ja, det är alltid intressant att veta. Det som jag irriterar mig på är alla andra vanliga märken som tror att vanliga människor har 80 i omkrets!! Det är helt ohållbart för de som har tung byst. Otroligt korkat, vet inte varför de inte fått upp ögonen för en bättre BH-marknad..? Hur som helst, jag får fortsätta köpa dessa eftersom jag vet vad jag får för pengarna... en BH från Lise Charmel kostar liksom 10 gånger mer än en 99kr BH från H&M exempelvis... men det är värt det. Har aldrig känt mig så fin som när jag var ute i lördags och visste att brösten var på plats! Extrem lycka?!

Nu är det i alla fall C-uppsats som gäller åter igen. Skrev ändå en hel del i Norge faktiskt. Det blev dötid i söndags när Becc åkte till legevakten (vårdcentralen) för att få benet lindat med bandage och hon var i princip borta hela dagen så...

Sjuttonde maj...


Sandvika

Ha de gott, alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0