de som man älskar

Var ute förra veckan med syrran och hennes tre barn i den lilla skog som finns här där vi bor. Mysigt. De börjar bli så stora, så fort.

Nån av de två små gossarna


Båda två ska helt plötsligt sitta på stubben...


Inez grisen




Efteråt blev de väldigt trötta. När vi väl kommit hem till syrran sov dem gott.



Hittade några bilder från mars när jag precis köpt en lila scarfs. Vet inte varför, men den åkte upp på huvudet i alla fall :)







Idag ska jag förmodligen bleka håret!! Nu tar jag tag i det. Blir det förjäkligt kan jag ju bara färga över det. Mitt hår är ganska starkt. Blekte det säkert 7 ggr sist när det gick av. Så jag klarar nog en blekning i alla fall!




Burr!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0