Born this way?

Lady G's nya låt är helt ok. Inte något som jag känner att jag kan koppla till hennes tidigare låtar men alla har en rätt att utvecklas. Väntar med spänning på de andra låtarna!

LCHF:

Kör stenhårt med laktosfri filmjölk. Dricker det i ett glas. Ska pröva att mixa i med lite bär och grädde så det inte blir för beskt... Ska bara köpa en mixer först.

Annars på matfronten har jag gjort kotlett med tomat och löksås samt chili con carne. Skillnaden mellan vanlig carne och LCHF carne är att du inte har i lika mycket bönor och att du har 2 dl grädde på slutet för att göra maträtten mastig. Recept här.






H&M har fått in lite nyheter. Denna klänningen är precis vad jag har väntat på!



... samt lite andra nyheter!








Lite inspo såhär medan vi betar av de första kalla marsdagarna.



asos.com


Jil Sanders s/s2011


Jil Sander




Zara



It's a beautiful world - and you are living in it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0