Jobbet nalkas

men jag sitter kvar och drömmer mig bort framför datorn.

Var ute en sväng igår. Fixade till mig och sedan cyklade jag in till stan för att möta upp mina vänner. Blev hamburgertallrik på Banken - mycket gott! Rebecka beställde en rätt med klyftpotatis och blev sugen på pommesen istället och beställde in en hel tallrik med dem...! God mat, gott sällskap... det var toppen!

Min outfit minus skorna...

 

Innan jag skulle cykla iväg.

 

Mina skor

 

La make up

 

On my way

 

Den ihopknåpade frisyren

 

Jag & Jossan

 

Liesel

 

Rebecka & Peter

 

& den som satt och bad hela kvällen...: Philip


Fick även mina nya BH:ar av Rebecka. Jag blev lite chockad först eftersom skräddaren som sydde in min BH tog 250 NOK för det besväret... Jaha, då var man lite fattigare än vad man tänkt sig. Nåväl, det är värt det. Helt tokigt fina är dem och de sitter kanon!

Nu blir det dock inga skor på Zara för det. Typiskt.
Oh well...!



Kommentarer
Gabriella

Vad snygg du är! & nog är du solbränd!

Gott med pommes & hamburgare, kommer sakna det :/

Längtar tills vi ses på K-dagarna! Tänkte vi kunde köpa en flaska rött eller torrt vitt vin och dela på? Det får man väl dricka nu med LCHF? ;)

2011-06-30 @ 11:30:28
Veronica

Gud vad fin du är :) & brun !

Puss !

2011-07-01 @ 07:12:57
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Annarè

Vilken fin topp :) Var har du köpt den?

2011-07-01 @ 10:18:59
URL: http://annare.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0