bacon.bacon.bacon.

Igår kväll mötte jag upp mina snygga jobbarkompisar på K-dagarna. De satt i öltältet och drack lite cider när jag kom i svarta shorts, vit spetstopp med svart BH under, en silverbeige kavaj från H&M (den är gammal!) samt beiga kilklackar och min svarta Bikbok hatt som alla verkar uppskatta! Måste säga att jag måste ha de finaste kollegerna. Några av dem sa jättefina saker till mig som jag blev väldigt smickrad över! När Diana sa något i stil med "du ser ut de där filmstjärnorna" så sa Louise "ser ut som en pinkod!" ... När de druckit färdigt, marscherade vi mot Södertorg där två DJ's skulle spela. Herregud vad vi dansade. När en vän till mig kom och alla kollegor gått hem kom riktigt techno och vi ravade loss på dansgolvet. Ah, det var extremt kul. Jag var helt slut i kroppen när vi dansade hem vid 1-tiden. Helt grymt, jag måste göra om det där! Jossan har några bilder på oss jag tänkte lägga ut sen!

---

Jag äter alltid bacon till frukost på jobbet ;-) & ägg i alla dess olika former. Har kommit fram till att ägg måste vara en av de mest användbara matvaran du kan få tag i!








Är glad över att mina hörlurar Sennheiser CX680 Sports (samarbete med Adidas). De sitter som en smäck! Meningen är att de ska sitta som berget när du sportar, vilket är bra eftersom mina gamla bara gled ur öronen hela tiden. När det kommer till hörlurar får det gärna kosta, så det var inga billiga lurar, kan jag väl säga. Men det är värt det, dessutom är de vatten- och svettavvisande!






Ljudet är helt okej, saknar dock en riktig baskänsla, men det är svårt att få till det på små lurar. Så de duger gott och väl åt mig! Sugen på att ta en promenad nu, synd bara att vädret är tråkigt just nu.

H&M ska skicka ut sina höstkataloger i slutet av juli. Längtar efter att få se vad de har kokat ihop för oss den här hösten!



H&M Trend 2011 Lookbook





Imorgon blir det morgonträning. Sedan ska jag fixa mat inför helgen för vi drar till Everöd eftersom jag jobbar (återigen) helg. Det står tacopaj, kålgratäng, torsk med senapssås och fetaostgratäng på matlistan (mest rester från veckan).

Sayonara!


Kommentarer
Gabriella

Kul att det var lyckat! :)



Åh, ja! Jag vill ha receptet på din goda broccoli/fetaostgratäng. Den var verkligen god! Kramis

2011-07-14 @ 22:19:08
URL: http://ggbellaslchf-blogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0