Party & the rest

Ja, det blev fest i lördags. Det var mycket kul, så fint att alla kunde komma!


Gaby & Ellen



Det var längesedan jag hade OBLIGATORISKA BRÖST-BILDEN. Denna får Gaby stå för, de andra strejkade :)


Josefin markerade X-tydligt att hon inte ville vara med


Det gick inte bra för mig & Gaby att ta foto ihop


Jag & vackraste Sanne


Sanne & Veronica


Knäppisarna 1, 2 och 3


Lagom laddade!


Häromdagen fick jag hem de här underbara dojjorna. Påminner mycket om Acne framifrån och det gillar jag! Från Nelly.se








Inatt vaknade jag och mådde extremt dåligt. Jag försökte ignorera faktumet att gå upp och ja, få upp det onda i mig, men det gick inte. Varje bild jag försökte framkalla för att lugna mig fick mig bara att må ännu sämre. Tillslut tog jag saken i händer och krälade in på toaletten. Drog en stor handduk över mig och blev sittandes framlutad vid toaletten. I två timmar. Inte mysigt.

När klockan ringde VAKNA! så lyckades jag få iväg två sms till klasskompisarna eftersom vår nya kurs började idag. Sedan somnade jag om och sov till tolv. Tog ett glas multivitamin och började leta efter litteratur till kursen. Somnade igen. Åt lite fil. Funderade på vad de gjorde i skolan.

Nu har jag precis gjort LCHF spenatsoppa. Så lätt och så gott:
400-500g spenat slängs ner i en kastrull med smält smör. Det går bra att steka frösen spenat, den tinar i värmen och lagom tills den är upptinad kan du hälla i 5 dl vatten och 1 buljongtärning. Koka i fem minuter, sedan häller du i 3 dl grädde (40% ska det vara) och låter det bli varm. Ta kastrullen från spisen. Vispa två äggulor med 1 dl grädde och red detta i soppan. Salta och peppra så som du tycker blir bäst. Under tiden kan du koka lite ägg och när soppan är klar och äggen färdiga så skala något ägg och dela det innan du lägger äggen i soppan. Enjoy!

Perfekt kvällsmat till ynkliga jag.




Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0