Newsflash

.LCHF.
Tränad idag som sagt. Åt två ägg och ett glas laktosfri fil till frukost innan. Åt pepparbiff och gräddsås vid tolvslaget. Tog en halvtimme att tugga i sig den... segt! Ikväll gjorde sambon "Het köttfärssoppa". Kan inte receptet men det var rivna morötter i (!). Ja, inte särskilt mycket så det är väl okej. Har inte ätit särskilt mkt kolisar idag ändå.

Sitter och spanar lite på fusk-semlor. Ska nog ta och köpa mig en mandelkvarn och mala mitt eget mjöl! På så vis kan jag göra nötbröd och semlor på nötmjöl. Sedan ska jag och några kursare ha våffeldag och då ska jag ta med mig mandelmjöl så jag kan göra mandelvåfflor.



Want.List.


- Röd Kavaj <3


- Vit assymetrisk klänning (Topshop)


- Vita vida byxor (Ellos)



- Vit väska (Accent)


- Pistolväska



- red shoe





Sugen på att färga håret, men bara topparna. Bleka dem och färga dem rosa eller något galet... :)





Bye.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0