Its a new dawn, its a new day, its a new life for me

Wiho! Det kanske inte var så dumt att ha eftermiddagar trots allt? Klockan åtta gick jag upp och kvart i nio infann jag mig på F&S. Fixade mitt nya all-kort och är någon tusenlapp fattigare. Det var riktigt kul att få komma igång igen. Mamma var också där med någon arbetskollega. Visade henne hur två stationer funkade. Rätt kul faktiskt.

Beställt instruktion på fredag eftersom jag vill kunna göra mer flexibel träning. Inte bara på stationer, för de är oftast upptagna. Jag är mest fokuserad på armar, rygg och mage. Sedan tar jag benen när det finns tid över.

Ska snart äta LCHF-middag. Pepparbiff med gräddsås och broccoli. Kan bli gott :) Sedan är det skola och därefter hem och plugga. Det börjar lossa lite. Skönt!

Givenchy




Gianfranco Ferré




Gareth Pug





Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0