4 saker jag inte tycker om...

Har aldrig gjort en sådan här lista, så därför kommer det en idag!

1. Jeffrey Campbellskorna ALLA vill ha - riktigt gräsliga ko-skor som ser helt makabra ut framifrån såväl som på sidan. Förstår inte varför folk vill ha dem...
2. Odd Molly - precis som märker säger: ODD! Mycket märkliga kläder, förmodligen för att det inte är min smak...
3. Trasiga strumpbyxor - ja, behöver nog inte säga mer...
4. Mikrofonkåt - alla sjunger på den och jag bara står och tänker "va? den här låten är ju inte ens bra!" Vad hände September?!


Det ser ut att bli en hektisk vår... vill att det ska var sommar nu. Ledighet, sol, bad och mer bad. Väntar FORTFARANDE på det jäkla studentkortet - någon som fått det ännu?! Segt som stryk. Jag skulle skaffat det i höstas! typiskt...

Derek Lamm


<3


Chris Benz





Cynthia Rowley





Ska läsa en uppgift ikväll, men just nu ska jag bara relaxa och skriva vidare på min roman från Eskarl Trollkarl-serien. Det är riktigt svårt att försöka hålla språket till 1400-talet, samt klädstil just det året, intredning, hur såg slotten ut, husen osv... Leta fakta, leta fakta... :)

(text ur Sophia:) "Vid mannens sida stod en flicka med klara gröna ögon, en liten näsa och en minitatyrmun av den kvinna som låg döende i sin säng. Hennes hår syntes inte heller då hon bar den klassiska henninen: den var inte särskilt hög men spetsig och i toppen hängde två genomskinliga slöjor som föll bak över flickans rygg. Mannen var iklädd i en vit spetsliknande skjorta och över den bar han en tjock väst med runda markerande axlar och kort krage. Framvid bröstet var den öppen och gick ner i ett V mot naveln, därefter slutade den och midjan omslöts av ett par grova byxor i samma mörkblåa färg som västen. Kring halsen bar han ett brett halsband av guld."

 

Goderafton!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0