139 år

Idag hade vi kalas. 139 åringar. Saga fyllde 1, Inez 3 och Elliot 9 år. Det var kul, mycket syskonbarn: Elliot, Nellie, Lowe, Marius, Tilda, Inez, Gabriel, Saga och Julian. Lekte mycket med barnen, det är alltid lika kul att iaktta dem, vem som styr, vem som blir sur och vem som får sin vilja igenom efter mycket om och men. Inez skulle promt gå ner för trappan själv vilket resluterade att hon trillade tre trappor innan jag fick fatt i henne. Svettig stund.

Helt utmattad nu. Vill bara sitta och drömma mig bort i mitt eget La-la-land. Ändå måste jag ta tag i min uppgift som ska lämnas på fredag. Jag tar det imorgon, orkar inte idag. Har redan kommit halvvägs, men hade varit skönt att ha fått det gjort... Anyway.

Husfruarna Ellie & Protiva <3


Tuffingarna Lowe och Elliot


Nellie, Inez & Tilda


Emelie sa något i stil med "Fota inte min häck". Sånt ska man aldrig säga...


Minstingen Julian & pappa





Gabbe var glad


och Saga misstänksam


som ni ser...


men sen goade hon till sig <3


Presentöppning!






Inez blev mycket glad för sin docka


Sen blev det dags för fiskdamm


(stora-)Love vs (lilla-)Lowe




Marius var inte så hej på att vara med på bild, men ett kort lyckades jag få på busungen! :)


Tilda hade kul


och Nellie


Inez var chockad över ...?


Lowe


tårtan och tilltugg


Elliot


Partyprinsessorna



Som sagt, helt slut i kroppen. Längtar tills Robin kommer hem. Saknat honom hela dagen. Han är bra att ha med sig på kalas, alla ungarna gillar honom. Stort plus i kanten! La-la-land, here I cum!


Kommentarer
Veronica

Mkt bilder :) Roligt att du ändå hinner med nåt annat än o jobba eller plugga. Hoppas vi ses nångång extra 2011 kompis ! Det viktigaste är att du blir klar med pluggandet snart. Kramar

2011-01-08 @ 21:42:38
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0