How to go Givenchy 2011




Givetvis kan man köpa Givenchys kollektion på flera onlinebutiker. Fast dyrt är det! Tips nedan:




Blå blus - Velour (nelly.se), vit väst - H&M FAA, leopardblus - NewportNews.com, svart lång blus & blå lång blus - Acne (nelly.se) samt svart kjol - Asos.com



Idag kom mitt efterlängtade paket från Asos! Den innehöll en stor kuvertväska samt en veckad långkjol. Längtar till våren. Mycket!


Färgglad topp- H&M






Gröna clogs från H&M.se




Idag har jag tränat 1h på gymmet. Sedan blev det en rask falsk het pastagratängmiddag och sedan blev det lite ompyssling på Hälsa&Helhet. Snart ska jag laga fiskgratäng och sedan blir det plugg!
Bye!


Kommentarer
Rebecca

Jag avgudar de där gröna skorna. Bara så att du vet :D

2011-03-08 @ 13:13:03
URL: http://femmenoir.tumblr.com/
Emma

Haha, jag med, men de var väldigt opraktiska att matcha. Har dessvärre bytt ut dem mot ett par bruna =/ kanske jag köper dem när de blir utreade?

2011-03-08 @ 13:58:15
URL: http://lchfashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0