WOW!

Var lite trött när jag vaknade idag. Tanken på att behöva cykla till gymmet för att göra Zuzanas 550 reps nightmare kändes ganska trist. Övningarna är ju lite speciella... många lär undra vad man sysslar med. Till min förvåning insåg jag att vår balkong är alldeles lagom att träna på om jag möblerar om lite så snart ska jag ta tag i saken och göra 11 övningar, 50 reps på varje. Är det exempelvis en övning där du tar ett ben i taget så är det 25 reps på var ben. Ååå... längtar! Ska bli så kul!! Joinar Bodyrockers nu...!

Måste dock införskaffa mig en intervallklocka, en pilatesboll, en pilatesmatta, lite verktyg så att man kan göra alla övningar hon gör. Fast medicinbollar är jäkligt dyra, 400-500 spänn... glup!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0