Styrketräning och lathet

Om några timmar ska jag cykla och styrketräna... var ett tag sedan jag fick möjlighet att träna...!

Igår kom Robins efterlängtande tv. Jag trodde bara inte att den skulle vara ... enorm. Var hemma själv och fick hjälpa post-killen att konka upp paketet och på något vis hamnade jag sist och fick ta all tyngd, jag kan ju säga att jag gick inte rakt precis!




Sen fick jag vänta tills Robin kom hem, då packade vi upp den tillsammans och installerade den efter alla konstens regler. Vi prövade att spela xbox på den samt att sätta igång en vanlig DVD-film och sedan körde vi in till Hemmakväll för att hyra lite blu ray-filmer, bland annat The Tourist.





Filmen på bilderna är från Transformers. Extremt bra bild trots att det bara är DVD. Tog inga på The Tourist, som för övrigt var underhållande men lite... förutsägbar? Ska inte säga något direkt mer om filmen, dock jag fattade ju direkt vem som var Alexander Pearce. Slutsatsen är att vi är mycket nöjda med tv: n. Det finns jättemycket inställningar att greja med. Jag ska sätta mig senare idag och pröva Fable3 på den.
Ha de!


Kommentarer
Gabriella

Tack ska du ha! :D Haha! Ojoj, vilken lyxTV!

2011-08-10 @ 18:55:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0