Pizza och körkort...

Gjorde LCHF pizza idag: helt ok! Ska försöka göra bottnen ännu mer krispig till nästa gång! Blev lite för mjukt. Recept till bottnen finner du här. Jag hade lite köttfärsås över från när jag gjorde crêpes så det åkte på en bit på pizzan och resten blev ungefär som en Capricciosa fast med lök och tomat på. Ganska nöjd!







Idag har jag varit i stan och handlat på rea. Men inte kläder. Nu har jag snöat in på inredning. Vi har haft samma stuk i lägenheten sedan vi flyttade in (3 år sedan) och nu är vi sugna på att göra om lite i inredningsväg. Inte flytta möbler direkt, finns inget utrymme för det, men att ändra attiraljer ska nog fixa biffen!

Köpte en fin höstig duk på Indiskan för halva reapriset (bild kommer i höst när jag lagt upp den på bordet). Även sex sensomriga bordstabletter att byta ut vår tråkiga silvervaxduk med. Fick också ett ryck i tisdags och handlade med mig massa blommor, levande som plastiga ;-)












& så kommer det lite smarriga collage över plagg jag suktar efter i höst och förmodligen kommer sätta ett stort STOPP för körkortet till våren!


.::.Gina Tricot; Lindex; H&M; Cocoo; StyleByTyra; Celine.::.


.::.H&M; Lindex; Gina Tricot; Balcenciaga.::.


Ha de gott!


Kommentarer
Veronica

Ser tjusigt ut :) inredning är superkul jag lovar! Frågan är vad som är viktigast, kläderna eller körkort? ;) :)

2011-08-04 @ 22:42:07
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Gabriella

Ah, kul att pizzan blev okej! :)

& kul med inredning! Ska själv åka till en inredningsbutik idag. Shit, vad man kan smälla pengar, haha! Snygga tabletter, och fint med blommor :) Jaså, du ska ta körkort?

2011-08-08 @ 11:43:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0