Sweet little bag

Åh, H&M hade fått in lite nyheter och jag fastnade direkt för denna übersöta korg:


Sen hade dem väl inte fått in särskilt mer spännande. Jag tror de värmer upp inför nästa torsdag då Consious Collection-kolletionen släpps. Blir väl att man handlar hem ett par shorts och något linne. Den består ju nästan bar av vitt-vitt-vitt så det är alltid något.

Vid halv tolv sticker jag och tränar styrka. Imorgon blir det destination Markaryd senare på kvällen och innan det hade jag tänkt hinna med ett Fuego-pass eller kanske ett pass innan det. Bara så jag hinner träna i alla fall. Satt och funderade  över hur mycket jag tänar/gympar och tänkte 3ggr veckan men nu kom jag på att jag faktiskt tränar 4ggr så det var en trevlig överraskning.

Måndag: 1h styrka m 10 minuter uppvärmning powerwalk
Tisdag: Fuego
Onsdag: Vila
Torsdag: 1h styrka m 10 minuter uppvärmning powerwalk
Fredag: Fuego eller annan gympa
Lördag+Söndag: vila

Vad tror ni? Behöver jag kanske variera mig mer? Jag vet att det är mycket Fuego men det är så roligt!! Aja, får se hur jag lägger upp det i fortsättningen.

Sen har jag funderat på hur jag ska göra efter CK-kuren. Tänk, om tre dagar har jag gått på CK i två veckor! Om jag har ork tar jag ett sista ryck på en vecka till sen får vi se vart jag blir av. Vill helst komma ner under 60kg strecket innan jag börjar med att äta.

Även om jag drar mig för att svika LCHF (vilket smärtar mig men jag inser att det är omöjligt i dagens läge att ens försöka längre. Vårt samhälle är helt enkelt inte anpassat för det ännu och det leder till mer skada än nytta just nu). Jag kommer dock inte börja med massa lågfettsgrejer utan jag kommer äta lite av det riktiga fettet, satsa på att äta mer kött och dra ner på kolisar och då äta fullkorn. Så jag kan äta en hamburgare då och då, ta en glass under sommaren och ändå behålla vikten.

Ja, ja, massa tjafs men det är ju det min blogg handlar om... Får nog byta namn snart...

Adios!


Kommentarer
Ellie

Åh vad roligt att se en sådan korg igen. Sådana fanns det förr på 80 och 90 talet. Kommer du inte ihåg att mamma hade en rosa sådan tror jag som hon hade garn och stickor i. krams

2011-04-08 @ 09:05:23
URL: http://elliegyll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0