Scream a little bit more.

Idag var jag på en undersökning som vi inte behöver gå djupare in på. Det intressanta är inte undersökningen i sig utan den som skulle undersöka mig. Det visade sig vara en av mammas kollegor (de jobbar inte på samma plats) och DEN som förlöste mamma när hon skulle få mig. Har alltid hört mycket om min "barnmorska" men har aldrig fått äran att träffa henne. Så nu, 23,5 år senare, satt vi framför varandra och pratade.

Oerhört kul, it made my day. Hon blinkade lite med ögat när hon sa att hon alltid brukade fråga mamma (när det kom till hur deras barn mådde och så) lite mer speciellt om hur det var med mig (eftersom jag var den hon förslöste och att jag har ett medfött hjärtfel). Så det var en liten träff jag inte hade kunnat föreställa mig imorse.

Hur som helst. Träning står på schemat. Sedan blir det att hämta mina nysulade skor (weeii!) och därefter c-uppsats! Därefter bio... Killen vill så gärna se Scream4 så då blir det så.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0