Living on a prayer looptroop rockers

Wohooo! Firade Ellen igår, hon fyllde 28 år i torsdags så vi tog det en fredag. Lika underhållande som vanligt, Liesel var också där. Jag drack inget, dels för att jag har "uppehåll" i mitt drickande och dels för att jag går på CK. Sjätte dagen nu och still going strong! Hade en helt sjuk dröm inatt: att jag åt massa kakor och bara fan! nu har jag sumpat dieten. Sen vaknade jag ur drömmen I DRÖMMEN och kunde pusta ut. Sedan går Robin och köper två påsar Gifflar... Ja, då är man ju fast! Så jag åt några stycken. Ångest!

När jag väl vaknade imorse spred sig ett stort leende i mitt ansikte. Bara mardrömmar... haha!


Hur som helst. Hade jättekul igår! Träffade lite vänner ute på Banken och vi dansade en hel del. Puh! Bra workout om nått! Fast jag blir rätt trött på alla DJ:s som tvunget ska remixa alla låtar! LÅT BLI!!! Spela en sjyst rnb-låt istället så man kan dansa som man ska!

På tal om workout så tränade jag Fuego igår. Härligt.

Sötnosar!


Ellen o Jag


Trois




"Hm..."


Svårt att inte vara cool i dessa brillor. Älskar dem!


Kisses


Behöver jag säga att jag ÄLSKAR mitt nya läppstift?!


Liesel alltså:..!


Weioo


Very cute...!


Gammal och glad ^^



Sen var det ju det här med chipsen som Ellen tvunget skulle ha med sig...


Som en snigel spred hon spår efter sig...


När vi väl står i kö så är Ellen mystiskt försvunnen... och står på andra sidan väggen och trycker! Jeez :P



Ja, det var allt för idag. Nu ska jag snart till brorsan och hans fru för att passa lite barn! Ska bara piggna till först...

Sayo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0