You're Gonna Go Far, Kid

- Offspring

Har längtat så efter att en viss kollektion skulle dyka upp på H&M's hemsida. Vilket den gjorde. MEN. Den klänning jag hade siktat på SÄLJS givetvis bara i UTVALDA affärer. MAH! Blir så jäkla irriterad. Allt annat kan de sälja, men just den, självklart inte. Jag har inte tid att springa omkring i affärer, hade de bara lagt ut den med så hade saken varit klar... suck!






Detta pajade dagen liksom... även om jag hittade lite annat fint...




bilder: H&M.se


Sjukt trött. Praktiken börjar 11 idag och varar till 19.


Kommentarer
Anna

Åh vad typiskt! Klänningen var verkligen jättesöt :)



Svar: Tack så hemskt mycket, vad glad jag blev! Jag gillar att hålla koll på alla kedjor vad de har för trendvaror som alla vill ha och sedan tipsa om det på min blogg.



Eller hur, bikboks är också väldigt fin. Den kändes mer speciell i färgen, men jag är riktigt nöjd med den från lindex ändå. Den känns himla fin, både när man kollar på den och när den sitter på :)

2010-09-17 @ 18:59:10
URL: http://soockertoopp.blogg.se/
Maria

Om du menar den rosa klänningen så låg den ute på hemsidan innan... :D

2010-09-20 @ 13:55:12
URL: http://hildamaria.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0