Translate this!

Nu kommer dagarna verkligen inte räcka till! Jag praktisera 8 timmar varje dag, inte alls vad jag är van vid! Det gick dock bra idag (drömde också om att det skulle gå bra) och jag tycker jättebra om personalen, särskilt min handledare! Det här är folk som brinner för andra människor.

LCHF:
Idag blev det ägg&bacon till frukost. Jag förstår inte vad det är som har hänt. Jag ÄLSKADE verkligen den frukosten. Så gott. Men nu så fick jag verkligen trycka mig i det imorse =/ Hm... kan det kanske vara att jag inte vant mig vid saltet än? Jag höll mig rätt mätt på det. Min handledare tyckte det var dags att käka vid tolv, och eftersom jag inte ville knepa tog jag fram min stora karréstek med svampsås och broccolimos. Höll mig mätt på det tills klockan var kring halv sju.

Lavade fram sex stora lövbiffar som jag stekte med senap och ost. Därefter hällde jag grädde i stekpannan och kokade fram en gräddsås med svag smak av senap och smält ost. Till det fick det blir broccoli. Glömde ta bilder på den färdiga rätten - så här får ni halvvägsbilden!





Funderar på att göra falsk het pastagratäng imorgon. Man gör allt förutom pastan (tar vitkål istället. SÅ GOTT!)


4/9

Tog inga bilder, men hade en jättekul födelsedagshelg. Veronica&Peter; Sanne&Björn var på besök. Fick en superfin kruka med murgröna av V&P. Av S&B fick jag ett snyggt nitarmand i trä och nagellack med murrig snygg höstfärg. Det blev tårta och därefter lekar där vi tjejer vann 3 av 4 grenar!! På söndagen kom Robin föräldrar samt lillebror och hälsade på. Mycket trevigt. Min helg var fulländad och perfekt avslut på en lugn era.


!!!!FINN ETT FEL!!!! (förutom att jag ser sleten ut som fan!)



INSPO:

- snälla ge mig den!






-grönt är skönt! Väskan desto mer!!






-rå och fin



- kanske fin på?


Hade inte varit helt fel att vinna några hundra tusen just nu... :D




Kommentarer
Veronica

Ny ögonfärg ser jag :) måste nog säga att dina bruna härliga ögon faller mej bättre i smaken ;) får kanske se irl på lördag!

2010-09-07 @ 22:18:16
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
jossan

testa med blomkål istället för pastan. jag tycker själv det e supergott

2010-09-07 @ 22:43:19
URL: http://missholmqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0