The Pretender

Okej, jag vet att det är ett jäkla tjat om skor från min sida... OCH JAG SKULLE INTE HA GÅTT IN TILL DINSKO IDAG!! Fan!

Jag måste ha dem här. Det är tyvärr så. Och jag borde verkligen inte.

 

Såå snygga... mina verkligen extrema drömskor som funkar till vintern!! Matchar till att jue! MAH!

 

LCHF:

Jag känner mig riktigt stolt över mig själv. Det går bra med maten nu. Skönt. Inget sug efter bullar (och det bakas en hel del såna på praktiken) eller pasta eller potatis eller nått sånt. Kroppen mår så himla bra, det är otroligt. Ätit lite mörk choklad (70%) med citron idag. Den var inte särskilt god. Ska nog ta hallon nästa gång. Funderar på att göra mandelvåfflor nästa helg... får se hur det blir med det. Lite knepigt att mala mandlar!

R.B var riktigt gullig idag, medan jag stormade vilt på stan, var han hemma och gjorde kyckling med ostsås och chilikrydda m. créme fraiche till oss och en hel bunke sallad som var till mig. Så kärt. Det var mycket mumsigt!

 

Finns så mkt jag vill ha just nu. Tröjor, jackor, smycken.. men jag har lagt av med smycken för tillfället. Använder de så sällan ändå så... Dock såg jag ett jättefint halsband på Indiska idag:

bild: indiska.se

 

Röd väska...

 

Monsterskor från Acne... hade aldrig vågat traska omkring i de här!

bild: nelly.se

 

Jag letar även för en perfekt höstväska och trodde jag hittat den på LaRedoute, men de lägger ju aldrig upp den så ... Sett så många väskor men de känns inte rätt. Väska... where are thou?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0