TDF

LCHF:

Ingen bild men gjort spenatssoppa med ägg idag! Yum!


ANNAT:

Såhär går det när man är våldsam i duschen... Fanskapet gick av...




Craving!! I really like you...




från: Shopbop











Jag - fredagskvällen:











I WILL LUV U UNTIL I DIE. PRöMESSE.




Extremt nöjd över mina grönbruna boots.

Hittade en efterlängtad liten väska att ha att springa omkring i stan med, jag har letat efter en sådan sedan min svarta fina Clark från Irland blev snodd i våras. Det har liksom inte klickat med väskor jag sett, men när jag var  en snabbrunda i stan idag så förstod jag att det var den väskan jag skulle ha. Skulle köpt den om jag inte lyckats glömma min plånbok hemma så det får bli köp imorgon istället.

Funderar på att träna på F&S ikväll... måste komma igång snart...
Sayonara!


Kommentarer
kels

cute boots!

2010-09-15 @ 20:44:00
URL: http://www.letsbethreads.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0