Rock the hell outta here!

Jobbade igår, sen när jag slutade vid åtta tog jag bussen direkt in till stan och hamnade hemma hos Ellen vid kvart i nio. Gjorde vid oss, vilket tog en jäkla tid MEN vi hann in på Grand med gratisbiljetten och fick gratis cider eller öl (fast Ellen fick min eftersom jag inte dricker). Det var skitkul. Träffade Sanne & Björn där med. Vet inte hur många det var som kom fram och sa att jag påminde om Pulp Fiction ^^ Det var trevligt! Sedan när vi skulle vandra hemåt träffade jag en gammal klasskompis från högstadiet (har inte sett varandra på sju år) och Ellen stötte på en kille som visade sig ha gått i 9:an på Högstadiet där jag och min gamla klasskompis gick. Vilket sammanträffande!

Mycket dans, mycket snack, mycket folk => perfekt!

 

It was really... A crazy night! Och nu ska jag jobba igen! Peace out!



Kommentarer
Veronica

Du är en pudding Emma ! :) <3

2010-09-26 @ 19:31:08
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/
Ellen

Vi e grymma!

2010-09-27 @ 12:16:22
Ellie

Vad snygg du är i din nya frissa. Snygga bilder. =) Ja, Saga har börjat klättra på grejer i markhöjd. Går inte självständigt, men kan gå runt bord och soffa och annat om hon håller i sig. Tiden går så fort, så fort.



Ja, det är störigt med "flimmrandet" man får innan migränen anländer. Känns som att man tappar synen och att försöka sig på att läsa ngt e omöjligt när det sker.



Vad bra att du skaffat skype. Jag är alltid hemma på kvällarna mitt i veckorna (utom på torsdagarna) och har alltid datorn igång. Så det e bara att ringa för dig med om du får lust. kramar

2010-09-28 @ 15:35:49
URL: http://elliegyll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0