Hasselnöt!

LCHF-maten går det asbra med. Jag lagar mat nästan varje dag och tar med mig till praktiken. Alla är ofta nyfikna på det jag har med mig och det är kul för då får jag chans att berätta lite om maten. Ofta är folk intresserade, men lite kritiska och det är bra. Man ska vara kritisk, men även öppen för nya grejer. I veckan har vi ätit Ratatouille med fläskkarrér och tsatsiki, spenatsoppa med ägg, het-falsk-pastagratäng (dvs ingen pasta) ... smaskens!

Sitter och tuggar lite hasselnötter. När jag blir sugen på att tugga på något så funkar det bra att äta några hasselnötter. Gott och mättande.


Nu har sommarkollektionerna börjat visas runtom i världen. Det ser inte särskilt intressant ut, men Burberry har kommit med mycket fina kläder, liksom Ida Sjöstedt. Ska börja sätta mig ner och kolla igenom alla bilder... vet ju hur lång tid det tog för mig att gå igenom alla höstbilder... Men vad gör man inte för modets skull!

 

Mulberry hade också mycket fint!

 

Lite INSPO för hösten:

 

 

Skola imorgon... kommer kännas märkligt. Man börjar vänja sig vid praktiken nu och de människor som är där. Sayonara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0