Bye bye hair!

Jahapp! Då ska jag klippa mig imorgon, till det fashionabla priset av 200 kr på Klipp&Kryll! Brukar klippa mig på Ateljé håret men frisörskan jag brukar gå till kunde jag inte få tid hos förrän om två veckor och jag vill gärna fixa till mig nu innan praktiken börjar så ingen blir förvirrad, allra minst familjerna man utreder/behandlar.

Borde vara nöjd med mitt hår, men jag har börjat ogilla långt hår allt mer och mer, på mig såväl som på andra och skulle gärna se att fler klipper av sig håret *asg* för många hade varit otroligt vackra i det. Jag är så trött på långt hår bara, det bara hänger och ser mest tråkigt ut.

Eftersom jag inte vill vara för extrem så låter jag sidorna vara ifred. Annars har jag ju varit sugen på att klippa upp det på ena sidan, men det blir nog för mycket tuff över det för att jag ska kunna känna mig bekväm i det på praktiken.

Så, det ska få bli en Abbey Lee Kershaw! Lugg + axellångt. Jag har lite slitet kvar från blekningen så det kommer bli skönt att få bort det! Dessutom har Abbey likadan haka som mig så om hon passar i den frisyren så chansar jag på att jag kommer passa i den. Efter att jag har klippt mig kommer jag förmodligen att tona det en aning brunare så jag får lite höstfeelings.










bild


bild



Kommentarer
Veronica

Spännande att se på lördag :) kram

2010-09-01 @ 17:57:28
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0