B'day

Beyoncé fyller år idag, och det gör jag också. 4 september är en riktigt bra dag!

Robin (som ofta sover länge om morgnarna) gick upp vid åtta (vi lade oss vid ett inatt) när jag halvsov. Han smög iväg till köket, tog ut tårtan som han hade gömt (!) i kylskåpet, tände ett ljus och väckte mig med ett bedårande "Ja må hon leva". Så underbart, jag har nog inte blåst ljus sen jag var tio eller något! Jag fick en plattång, fyra trisslotter och ett födelsedagskort samt ett födelsedagskort från svärföräldrarna och Robins bröder och respektive. Det var en av de gulligaste morgnarna på länge.

Nu står tårtan orörd i kylskåpet igen och väntar på besök ^^

Robin sover igen. Jag funderar på att ta en hitchhike in till stan och bara njuta av den lilla ledighet jag har kvar innan praktiken.

& som vanlig är jag ute och modesurfar som vanligt på morgnarna och här är lite spännande saker. Jag vill så gärna ha dessa skorna. Någon som har 1000 kr över? :)








Påminner om de från Burberrys men typ 20 000 kr billigare!








Nä, nu ska jag äta något och sen blir det besök på stan! Au revoir!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0