Shoes in passion

Hur snyggt var inte detta?



bild: Caroline Blomst



Tyckte inte alls att de var snygga först, men nu skulle jag gärna vilja ha ett par själv. Går loss på ungefär 7000 SEK.

LCHF:
Idag har det blivit turkisk yoghurt med grädde och kanel. Ska försöka slänga i lite blåbär och hallon, men glömmer det hela tiden. Till lunch blev det köttfärsås med en släng grädde och haricot verte. Ikväll orkade vi inte anstränga oss så det blev färdiggrillad kyckling med crème fraiche med pressad vitlök i och lite gurkmeja för färgens skull. Mums! Köpte Anton Bergs "Rasperry & Blackberry" fairtrade chocolate Dark 72% - åt två bitar sen var det bra. Tänkte ta en promenad men nu sitter jag här. Måste till F&S och köpa ett kort, vet inte hur länge jag har tjatat om att jag ska göra det.


Ett par perfekta vinterskor för ca 4000 kr. Superfina, så jag hoppas ett par fina kopior kommer inom kort! Skickade ju tillbaka de andra skorna från Asos eftersom de var för höga, vill gärna kunna använda skorna lite mer. Så jag försöker hitta de perfekta shearlingbootsen för lagom peng. Vi får väl se hur det ska gå med den saken.



INSPO:










Nu ska jag slå mig ner i sängen och plugga en timme och därefter blir det fritid med Plaza Kvinna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0