Get Warm

Vaknade nyss och kom på att H&M måste uppdaterat sin lilla hemsida. Yes, det hade dem. Där var mycket fint denna gång. Alltid lika kul, känns som liten julafton varje torsdagmorgon. Den här gången blev jag lite besviken eftersom vissa plagg redan var slutsålda, särskilt de där fina skorna som jag såg häromdagen i Plaza Kvinna med ett uppslag där Carina Berg hade dem på sig. Mycket fina. Och slut. Jag tror att de kommer in igen imorgon. Ibland när H&M lägger in nya saker är de ofta slutsålda pga något tekniskt fel, skulle jag tro. Tomorrow it is! De randiga strumpbyxorna med färg var det heller inget fel på, men det verkar inte som de säljer dem online...









Nu ska jag snart ut och gå. Tror jag. Vi får se.


Kommentarer
kevlarsoul

SVAR: Jag har lagt upp jackan på Tradera nu. I normala fall är jag en 40/M, så den är lite liten för mig. Jag tror jackan skulle passa dig, sen är det väl kanske inte en jacka man stänger?



http://www.tradera.com/item.mvc/viewitem/?auctionId=120358644

2010-10-14 @ 19:46:25
URL: http://kevlarsoul.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0