Blonde Blood Dream

Skulle vara kul att blondera sig igen :) Om ingen märkt det, så är jag mycket inspirerad av Abbey Lee Kershaw. Efter Sasha Pivovarova ofcourse.

 

Idag är det kanelbullens dag, och eftersom jag älskar kanelbullar så ska jag faktiskt ta mig och köpa några idag.

Inatt hade jag en fruktansvärd dröm. Förra veckan drömde jag så häftigt att det påverkade min andning. Robin väckte mig och var orolig eftersom han hört mig andas som om jag sprang fort eller var stressad. Vet inte riktigt vad jag gör för att förtjäna det. Men det är mycket sällan det kommer positiva drömmar. Får nog jobba med det.

Nehepp, kanelbullar var det!

Adios!



Kommentarer
Ellen

Hej Emma!



Halstuken e jätte fin, love it! dom där snärskorna, dom bruna va med i min smak :)

Hon den blonda me luggen..... blir lite sugen hehe

Kram kram

2010-10-07 @ 18:57:46
Emma

Tack Ellen! Vilken tur att jag behöll halsduken ;) Mm, supersnyggt! Kram

2010-10-10 @ 15:23:56
URL: http://lchfashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0