No Way Out

No Way Out - Fabio Vega (en gammal favorit)

Har varit på biblioteket och hämtat ut Margaret Atwoods omtalade "Syndaflodens år". Det ska bli extremt spännande att läsa den!! Har längtat efter att få låna den länge, då kön var typ på 6 personer. Men tydligen har folk inte brytt sig om att hämta den efter de reserverat och nu har den alltså hamnat i min ägo. Jag ska snart lämna tillbaka den så jag får skynda att läsa. Hoppas jag hinner läsa ut den i helgen, 448 sidor...

Jag är ofta i sko-himmeln och just nu är jag såld på:


river island


New Look


asos




taobao




Imorgon blir det till Entré i Malmö med Bästaste Josefin. Ska inte handla något så direkt men det är kul att hänga lite med Jossan. Nehepp, nu ska jag ta och läsa lite Syndaflodsår :)

Sayonara!


Kommentarer
Veronica

Jag har beställt lite från nelly.com, säg inget ;)

De två paren längst ner va supersnygga ! Ha en skön helg ! Kram

2010-11-20 @ 19:38:59
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0