För att vi inte lever 4 ever?!

Var ute i helgen. Depå. Helt ok. Men! Varför måste DJ alltid remixa alla jäkla låtar? Det blir knepigt att dansa då. Man tvingas hoppa runt som apor, så som alla andra dansar. Var har äkta RnB tagit vägen? Saknar att dansa på det sätt jag är van vid... Nåja!

Ullared i måndags med en kär vän. Slapp stå i kö. Hade inget batteri på min mobil. Mycket korkat. Men jag kom hem med lite prylar och är nöjd.

Annars är det bara praktik.praktik.praktik. Jag beundrar dessa människor som lägger ner tid och ork på att ta hand om alla dessa människor som är trasiga och ge dem styrka att fortsätta framåt Hade fler anammat det hade vi kanske sluppit det dåliga samhälle vi har idag. Få lyssnar. Fler dömer. Vi gillar att döma. Jag vill bli en sådan som de jag beundrar i yrkeslivet. Alla hade behövt en rejäl lektion i människohantering.

Underbar musik i högtalarna:

Kelly Rowland ft. David Guetta - Commander (fast hon hade ju kunnat ha lite mer kläder på rumpan...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0