Lionesse

Jag börjar få ångest inför nästa vecka. Det är rollspel. Jag ska spela utredare och en flicka som är med i en utredning som en annan grupp ska utreda... Förstår inte varför jag gör så stor grej av det... men nu känner jag att det hade varit skönare med panik och ångest inför en tenta istället.

Har blivit 90% frisk och ska eventuellt iväg imorgon och styrketräna med två tjejer från klassen. Sen blir det en kort runda på stan med Jessica. Ska dock inte handla något. Är pank så det skriker om det... =/

Slänger in lite smått o gott.

Påslakanen jag köpte på IKEA häromdagen... Passade på att byta gardiner också.

det blev mycket orange...

och ett sött litet "bonzai"-träd

 

Hittade en jeansblus på H&M... men osäker på om jag gillar den...


Hårda skor mot mjuk chiffong :)


Lite osäker på denna hängsleklänning från H&M.. vad tycker ni?

 


 

Måste passa på att tipsa om underbar musik! En av anledningarna till att jag gillar GOSSIP GIRL. De har alltid så bra musik i bakgrunden. Ibland sitter jag bara och lyssnar efter bra låtar. Genom Percussion Gun av White Rabbits kom jag i kontakt med massa andra fina låtar från samma skiva.

White Rabbits med Albumet It's Frightening
Percussion Gun
Lionesse (fanns ingen bra video till den på youtube)

Sen kom OneRepublic med sitt nya album Waking up, där de flesta av er nog hört All the Right Moves, men den är inte hälften så bra som Secret. Introt är så himla fint att jag önskar att OneR hade rippat den från någon klassisk låt så jag kunde få lyssna på bara det klassiska. Jag älskar klassisk musik!
Leave It At The Door är också mycket fin att lyssna på, nedstämd och ledsam. Sorgsen musik när den är som bäst!

The Baseballs med albumet Strike - lyssna på den, snälla! Gillar ni Elvis så har ni ett självklart band med fri-tolkade covers på bl.a. Umbrella, Crazy in Love och Hey There Delilah <3<3<3 Så mycket glädje och sommarmums!

Blandat:
Alors on danse - Stromae
You know Why - Rock Massive
Yeba - Getty Domein  (så himla fin!)
Take it Off - Kesha
Monsta (Alex Gap Treatment) - Culcha Candela
Unstoppable - Kat Deluna

Måste sova nu!!





Kommentarer
Hannele

Du kommer fixa rollspelet alldeles galant! Det tror jag allt!



Kram.

2010-05-06 @ 11:57:05
URL: http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com/
JenCa style



Hej hej!

Du var ju intresserad av en döskallesjal vi säljer.

Nu har vi öppnat butiken så nu kan du gå in och kika! www.jencastyle.se

He en bra kväll! Mvh Camilla och Jennilie

2010-05-07 @ 18:08:34
URL: http://jencastyle.blogg.se/
Veronica

Va fint det blev i sovrummet :) vi ska iväg och handla till trädgården imorgon, roligt! Kul att du gillar the baseballs, inte din stil. Vi tycker de är grymma, man blir glad liksom :) du fixar rollspelet galant :) kram

2010-05-07 @ 21:47:59
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0