HAPPY :)

Åh, längtar tills mina två skor kommer hem till mig <3 Har suktat efter dem så länge och nu när de snart är i mina klor kommer jag bli helt galen och gå omkring i dem på direkten! Längtar... längtar...!


Lovers from DINSKO (varit slut aslänge men jag lyckades buda till ett par för ett mycket överkomligt pris)



Topshop... har velat ha dessa som tusan i evigheter... och nu när de äntligen kom (om än i en annorlunda upplaga) så mm... det var bara så! Får dock vänta tills lönen kommit :)



Kvavt ute idag också, men det var ändå skönt att kunna sitta ute med gruppen och arbeta :) Längtar tills allt är över och man kan ta det lugnt och bara tänka på att jobba... :) Ska bli skönt, men samtidigt är detta är typ sista tiden man har med gruppen (som jag älskar - vi är ett bra gäng tsm!) och med resten av klassen och de man brukar umgås med. Fast jag ska försöka hålla kontakten med några som bor i stan och några som jag träffat utanför skolan då vi festat och sånt.

Handlade 2 kg bacon idag (!!), fläskkarréer, ost, kokosfett och ägg till mig idag för att verkligen ha ett litet basutbud hemma. Jag är fullkomligt uppslukad av ägg och bacon. Det är så jäkla gott. Kan inte få nog! Jag håller mig mätt aslänge och jag slipper sitta och fundera på om man ska ta en runda inom konsum och handla snickers eller nått annat trams. Gött som fasen. Nu måste jag bara få igång min promenadkänsla och träningen så blir det toppen!

Har ett litet mål att nå 55 kg till sommarens slut, så det borde väl gå? Har jag tur har jag nått ännu längre innan skolan sätts igång med praktik och så.

Delmål 1: 59 kg
Delmål 2: 57 kg
Delmål 3: 55 kg
Delmål 4: 54 kg
Delmål 5: 52,3 kg
Delmål 6: 50 kg

Drömma kan man ju alltid göra, och jag ska fan kämpa för det i sommar! Äta mig äckligt mätt på fett så det inte finns tid att tänka på annat haha!

Kommer inte börja väga mig förrän mina "smalisjeans" sitter perfekt om ben och höfter, sen kan jag börja tänka på att väga fläsket hehe!

Anyway, blir lite kvalitetstid med baben sen är det bums i säng för imorgon blir det mer skola!
Sayo!


Kommentarer
Jennilie

Åhh dom skorna är verkligen to die for, speciellt de sista paret!!



Jag skulle visst också ha satt lite mål, känner mig alldeles för "slapp" just nu, haha. Dock är det lite svårt då jag har min förbaskade rygg som gör att jag inte ens kan powerwalka och nej, jag tänker inte svälta mig, älskar mat alldeles för mycket! :)



Sv: Mja vissa passar kanske att vara bleka men jag föredrar att vara lite brunare jag, men det kommer väl :P Tack du, första gången jag fått en komplimang för mina ben tror jag. Måste dock säga det att dem gör sig mycket bättre på bild än i verkligheten, tyvärr, haha.

2010-05-19 @ 22:15:58
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Elin

Lycka till med dina delmål! Jag har börjat på diet i dag så jag hoppas också på resultat! Du!...du handlar väldigt mycket..har jag sagt det någon gång?!;) Kram

2010-05-20 @ 13:49:40
URL: http://honeycrank.blogg.se/
Emma

Elin: tack :) Jaså? Vad ska du köra på för nån da? Resultaten kommer ju bli att jag blir piggare, gladare, mättare och lugnare (allt har redan börjat slå in). MM.. haha, vet inte hur många gånger du sagt det hehe! Ska bli kul o ses sen på dopet. Btw, kan man få lösenord och användare så man kan gå in på din blogg lr? :) Kram

2010-05-20 @ 16:31:08
URL: http://lchfashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0