Feel the essence of love

Å! Så bra jag mår idag! :) Det känns jättebra, och jag längtar tills att få cykla iväg. Tänkte cykla en lång runda idag. Kanske till LIDL och kolla om de har mandelmjöl. Just nu känner jag en obeskrivlig lättnad. Att jag har hittat rätt. Vet inte varför. Igår kände jag precis tvärt om. Allt var skit och mög. Jag undrar hur mycket den där Ataraxen stoppar "panikångest" och lugnar? Hm...

Jobbade igår. Det var trevligt. Känns lite konstigt att detta blir min sista sommar där, för nästa år lär jag nog jobba inom något som står min utbildning närmare.

Tycker tiden går långsamt idag... Jag ska nog försöka städa upp lite, rensa tankar och sedan ska jag cykla iväg. Ska bli skönt. Hoppas bara det inte börjar regna på mig.

Imorse blev det ägg och bacon. Hade bara två ägg kvar hemma så det fick bli dem och ett halvt paket bacon. Hoppas jag står på det tillräckligt länge. Funderar på att äta lax ikväll, sen ska jag träna på medelstation. Me like!

Slänger in lite inspo-bilder.

 

 

 

 

bilder: okända

 

 

Tatueringar är verkligen i ropet. Jag är fortfarande kluven, och det är säkert pga all hysteri kring Miu Mius sval-kollektion som jag dras till tatueringar med svalor. En kompis till mig gjorde två svalor, en på varje handled och det blev hur fint som helst. Så hittade jag denna bild. Jag vill verkligen ha en sådan svala, men kul att gå omkring med en riktigt "coco-chanel-fake-tatu" ?? =P

 

Så jkla snyggt!

bilder: http://5inchandup.blogspot.com/

Dax att städa. Cya!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0