Can't get enough

Ah, har sett de här bilderna på några blogger. Klänningen är ju bara så fantastiskt snygg! Hade jag haft de där tusenlapparna hade jag köpt en sån också! Råsnygg, verkligen.

 

Idag kom klumpisarna, wiho! Men jag är lite osäker på om jag ska behålla dem... Någon som är sugen på ett par 38:or annars så jag vet? :)

 

 

Har även laddat ner massa bilder från Style.com på höstens mode från Lanvin, Alexander Wang, Burberry Prorsum... Jag bara älskar det! Fast vissa modehus har verkligen haft idé-torka eller nått. Fy så trist vissa designers hade gjort höstkläderna. Usch! Lite smakprov på vad jag gillade!

3.1 Phillip Lim & Anna Sui


Balmain hade OTROLIGT mkt snyggt... lila och guld liksom... kan det bli bättre?!

 

Max Azria gör att jag börjar längta efter vita ben...

 

Bluemarins väskor var väl det enda coola egentligen...

 

Bottega Veneta & Betsy Johnson

 

Burberry Prorsum... <3

 

Charcharel & Chanel

 

Chloé

 

Christian Dior

 

 

Hm... pallar inte lägga upp fler bilder :) Måste ju lägga mig. Får bli en stor opening imorgon istället med hopplock.. Inte för att någon orkar titta på bilderna, men kläderna är så magnifika helt enkelt...

Nåja, på återseende! Sayo!



Kommentarer
WALK IN MALIN

så fina skor!

2010-05-29 @ 10:52:28
URL: http://maaaliiin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0