Avundsjuk!!

Nä, alltså bara kolla... "VINTAGE BLAZER" - jo jag tackar!! Vill ha den!! =/

Love Karla... <3


Fick H&M-katalogen för hösten för typ en vecka sen som jag plöjt genom. Mycket intressant! Beställde detta bl.a:



För övrigt har det inte hänt så mkt i veckan. Helt frisk i princip, börjat på LCHF igen. Hoppas det går bättre denna gång. Måste få fart på icke-socker-ätandet. Det är helt sjukt... suktar man efter att få hjärtinfarkt redan vid trettio-årsåldern eller? Det är sånt man inte tänker på.

Idag hade vi rollspel i skolan, och det gick jättebra, fastän alla var nervösa. Tycker den halvklass jag var med i var jätteduktiga och gjorde sitt yttersta. Sen att det var kul att spela dysfunktionell familj med mycket att tjäbbla om var ännu roligare :) Alla i "publiken" (dvs resten av klassen) satt och asgarvade så det var mycket svårt att hålla minnen i allt tuggummikäkande hehe! Imorgon går jag upp som dotter Miranda igen och då ni! ^^

Ska sova igen nu. R.B övertalade mig vid 18-tiden att ligga och mysa i soffan, vilket ledde till att vi somnade och helt plötsligt vaknade jag vid 22-tiden och bara "vad har hänt?" och är helt inne i utredningsfasen. Drömde om massa skumma situationer... hm...

Well! Hoppas ni andra har det bra! Sayonara!


Kommentarer
A

Hur kan du få höst katalogen så tidigt? ;o Jag vill också ha.

2010-05-17 @ 23:04:03
Emhi

Svar till A: Beror nog på att jag är en ganska stor kund hos H&M... haha, tror det iallafall. Handlar ganska mkt av dem online. Men lugn, du får nog din snart också!

2010-05-18 @ 18:17:43
URL: http://lchfashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0