Noo and yees!

Dagens MINUS:
- förkylning
- uthämtnings-sms från posten kom inte så det blev inget paket från H&M idag som jag hade längtat efter =/
- inget sms från posten från Nelly.se
- Min fina fjärilsring i guld från H&M gick sönder ?!
- Blev tvungen att lämna tillbaka Gruppdynamik-boken till Socialpsykologikursen och vi ska ha den nästa vecka! Varför lånar jag alltid böcker i förtid?! GAH!

Dagens PLUS:
+ pluggat nästan som jag tänkt mig
+ åkte en snabbis till stan för att köpa födelsedagspresent till mannen och hittade precis det jag ville ge honom ^^
+ Hittade den sista guldfjärilsringen på H&M!
+ Hittade en grå och en svart kavaj från H&M för 199 :- som ska bli mina! TOPPEN!
+ Fick kexchoklad av min man
+ Fick reda på att jag hade klarat psykologitentan!!
+ Mannen blev glad över sina födelsedagspresenter (som han egentligen skulle fått på onsdag när han fyller år men ivrig som jag var och ivrig som han var så öppnade han dem ganska så snart som han fick syn på kassen från Team Sportia ^^
+ har nog med pengar så jag kan åkta till Ikea imorgon och handla det sista till min walkin-closet! + att jag får bästa resesällskapet Josefin :)

Fjärilsring a la H&M


En av R.B's födelsedagspresenter! NU JÄVLAR SLARVAR DU INTE BORT DENNA SOM DU GJORDE MED FÖRRA DU FICK !!!!!!!!!!!!!!!! Lite dyr för att förvirra bort ^^


Jag gillar inte vita sportsockor - de blir snabbt smutsiga och fula så han fick svarta! Är detta något som är typiskt för killar eller? Lägga ner dem sådär i lådan? =O

 

Lättad över att ha klarat tentan med. Men vilken ångest de fem minuter som följde innan jag kom in på FC för att kolla upp resultatet. Puh!!

Robin blev superglad för sina presenter: adidaströja, svarta mjukisbyxor och svarta strumpor (blev lite fööör svart för min smak men vad kan man göra?). Han trodde inte jag skulle köpa den där adidasjackan en gång till. Han fick en av mig för typ två år sen (ej som födelsedagspresent) som han lyckades slarva bort. Det är faktiskt andra gången gillt. En tredje gång finns inte för denna typ ^^

Blivit förkyld med så träning blev inställd =/ Hoppas jag är back on track till onsdag!

 

Nu blir det Fringe och kexchoklad!! :)



Kommentarer
Anna

hehe, jag fick mitt sms-avi idag så jag hämtade ut mina finfina skor som satt superbra:D

2010-03-08 @ 21:53:36
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/
Anna

sv;storleken var bra, jag tog min vanliga storlek. De är lite trixiga att få på, ingen bra lösningen där, men när de väl var på satt de hur bra som helst!

2010-03-09 @ 07:34:49
URL: http://lillavackraanna.blogg.se/
emma

ja, syskonbarn har jag fem styckna :-) en sjätte är på väg!

2010-03-09 @ 18:36:42
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0