Give me a break! and prosit!

Min sista (men inte om jag hittar cykeln och jäveln som stal den för mig!!) färd på min älskade bruna fina 1000kr cykel var från Sommarlustkiosken hem till Österäng. H&M-paket och Nelly-paket. H&M paketet var lyckat, Nelly - not so much.

Jag har beställt de där jäkla Adrienneskorna 3 ggr! och de annulleras hela tiden! Fattar inte...!

Men jag blev nöjd med H&M. Två tröjor från Sonia Rykiel pour H&M fick åka tillbaka - satt märkligt. Men de randiga strumpbyxorna är dock säkra hos mig, likaså de blommiga skorna och lite annat smått o gott!

I like! Klänning och skor - H&M TREND.

Strumpisar - Sonia Rykiel pour H&M

 


 

 

Mina blommiga skor är så underbara!

 

Mitt i all tragedi med min stulna cykel (alldeles utanför dörren skulle man kunna säga) firade jag min sambos födelsedag och hans familj har varit här och firat. Tårta, kakor ... och TP som tog drygt 2 timmar att spela igenom. Ska lägga mig nu och hoppas på att jag blir bättre, har känt mig riktigt jäkla kass hela dagen och en stulen cykel tycktes förvärra tillståndet.

 

Ole: Mm.. choklad! (står och äter på väg ut från oss)

Robin: Choklad... choklatt, choclait, chco-lää, chocko-latt! OOO! Ole!!? Ole!! Hej då, choc-o-le!

Ole: ??

Robin: Fattar du inte?! TJOCK-O-LE! TJOCK-OLE! HAHAHA!

Ole: Tjock-anki?

 

*Höll på att kvävas då jag var så förkyld men skrattade så jag höll på att spricka!*



Kommentarer
Esmeralda

tack! :) tycker jag att du ska göra ! kram

2010-03-11 @ 13:47:44
URL: http://ndotter.se
Jennilie

Sv: Tack =) Kikade in ditt inlägg och du passade i båda färgerna! =)

2010-03-17 @ 14:18:59
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Jenny

vart har du köpt de blommiga skorna? underbara!

2010-03-18 @ 19:36:53
URL: http://cordell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0