Done!

Puh! Jag visste väl att det skulle bli stressigt på Röda Korset. Jag visste ju inte när de stängde så när jag höll på som bäst kommer en av de anställda och ropar "VI STÄNGER NU!". OH NO! Jaha, det var bara att rafsa ihop allt jag tänkt använda till lajvet. Två tant-byxor, en grön gammal jacka, en brun spetskavaj (som inte tillhör lajv-kläderna^), ett par sletna bruna stövlar, fem skärp typ, två uranvända väskor, en långkjol.

Väl hemma grämde jag mig för att jag inte hunnit leta reda på tröjor, men jag får ta det på måndag en kvick runda. Men annars är väl allt färdigt i princip. Jag har två skor jag ska ha med mig, en byxa och en kjol och så får topparna duga och sen jackan. Blir väl lite tjockare tröjor så man inte fryser ihjäl - fast nu när det har blivit varmare (och jag hoppas verkligen att det inte kommer regna under de dagar vi är på lajvet - om man kollar på klart.se så ser det lovande ut)

Så, här är resultatet. Ska bara ut och stöka ner kläderna också så de ser rikigt apocalyptiska ut!

 

Ja, jag ska ju självklart inte ha klocka på mig! Ska dock ha lite mer saker hängandes i bältena - praktiska saker givetvis så som vattenflaska och små väskor till viktigt göre.

R.B "Alla kommer tycka du är såå jäkla nördig."

Okej, varför skulle jag bry mig om vad någon tycker? Jag tycker folk som sitter och spelar WOW är störtlöjliga - de kastar bort en mer intressant face-to-face-interaktion för att sitta ner vid en dator... Jag tycker killar som sitter och spelar över internet och skriker som idioter  över ett tramsigt spel är nördiga. En del tycker bloggare är löjliga. Det finns så mycket som är löjligt/nördigt... So what? Detta kommer blir en otrolig upplevelse FÖR mig, inte för någon annan. Hade jag avstått från att lajva för att folk skulle se annorlunda på mig... ja, vad hade det sagt om mig?! Jag är inte en sådan person. Punkt.


 

Terracotta & blått ÄR fint!

bild: Columbine

 

Så är det bara! Ursäkta för att jag inte fegar. Cya!



Kommentarer
Hannele

hah, när jag hade sett färdigt bilderna tänkte jag, fan det blev ju riktigt snyggt, men hoppas du inte planerar att ha klockan på dig;P men du som är så smart (vilket jag såklart redan visste) var redan medveten om den detaljen:D).

2010-03-27 @ 16:51:05
URL: http://clarisse-aea-beatrix.devote.se/
Nathalie

Hi!

Thanks for stopping by my blog and left a comment!

I'm a new reader to your blog,

really nice trousers, love all these belts (and Columbine Smile is so marvellous in that picture!)

Have a nice Sunday!

2010-03-28 @ 13:13:49
URL: http://www.myfloorisred.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0