What's up?

Har haft fullt upp i veckan med jobb så det har inte funnits tid att blogga. Men idag fann jag lite kvalitetstid med my old blog.

Jobbat, varit på midsommarfest, varit ute och svängt rundor på Banken (jag vägrar fullkomligt att säga bånken. Det är banken. Punkt.)

Jag har shoppat lite också... och köpt en underbar BUS så jag kan få någon jäkla bränna någongång. Är dödligt blek, men BUS fixar! :P

När det bar av till Banken

Klänning - H&M


Jeanette skakade rumpan i min jeansklänning :)

 

Jeanette & Josefin <3

 

Moi et Jossan

 

Över till shopping! J'aime faire du shopping!


Vero Moda

 

H&M

 

Din Sko

 

& detta är jag idag:

 

Idag blir det att städa, rensa ut och ut o kolla solen lite. Sen på kvällen ska jag ha Twilight-maraton med syrran. Det är än sålänge bara två filmer á DVD men Ecplise tar vi snart på bio ^^

 

Sayonara!

 



Kommentarer
Veronica

Du är så söt min vän :) du ser solbränd o fräsch ut på bilderna, härligt :) kram

2010-06-27 @ 13:45:20
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0