Robot.Coming.Through.

Var ute igår. Det var riktigt kul, lite mindre incidenter inträffade, så som att jag trillade ner på marken när jag snubblade över kullerstenarna i stan... Men när vi satt på Taste och jag träffade gamla godingar så blev jag så glad! Riktigt skönt, tack babes för att ni förgyllde kvällen <3 Inga bilder på outfits tyvärr, glömde det...






Hittade denna asgrymma klänning på HM häromdagen. Har sett den på HM's bildbankssida, men glömde spara ner den. Men den ser ju ungefär ut som den jag haft uppe innan, den blå:

 

 

Tänkte inviga den ikväll :) Frågan är bara, vilka skor? Vad tycker ni?

H&M's divided exclusive...

 

...eller Din Sko?

 

Nehep, ska städa hela lägenheten, ikväll kommer Jossan och Sanne hit :) Lite förfest och sedan pyser vi in till stan på äventyr. Kan knappt bärga mig att få komma ut och dansa..! Har inte gjort det på LÄNGE!


Sayonara!



Kommentarer
josse

Tack som fan för igår! Hade riktigt roligt trots nyktert tillstånd. :-D måste göras om, fast denna gången med lite alkohol i kroppen

2010-06-13 @ 21:52:43
URL: http://missholmqvist.blogg.se/
Melissa

sv: Hej:)

Ja, alltså jag har nog problem med alla klackar när det gäller att gå på kullersten, blir ju dubbel balansering. Så jag tror inte du behöver känna dig dålig och det är nog inga fel på skorna. dom är ju super bekväma och så, men just vid ojämna ytor kan jag typ inte gå i nån klack ;)!



Hoppas du fick det svar du var ute efter :)

2010-06-14 @ 16:30:05
URL: http://melissas.se
agnes

jaa, den är himla fin:)!

2010-06-17 @ 09:41:47
URL: http://agneeees.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0