.Llame.Pa.Verte.

Igår var en bra dag. Vi slutade för terminen, alla blev godkända i klassen (HURRA!). Sen cyklade jag hem i ösregn, bytte om och väntade på att Tess & Elin från klassen skulle hämta upp mig och köra till stan. Där spatserade vi omkring och kollade på lite saker. Hittade en riktigt fin liten väska i konjaksfärg.

Sen när klockan blev halv sju gick vi till restaurangen Peking. Jessica kom dit och så åt vi gott och firade att vi gått två år! Vi satt och pratade ända tills dem stängde. Det var så otroligt mysigt och kul! Har saknat denna interaktion sååå länge. Nu har jag äntligen hittat den igen. And it feel's so good.

Vad kan jag säga? Jag & Ellen har blivit hookade på glasögon... även som tryck på tee's. Denna från H&M Divided.

 

Lady Gaga <3

 

Inte den finaste bilden jag lagt ut, men såhär såg det ut efter min mardrömstripp i mina nya Vagabondskor häromdagen...

 

Ska hämta syrrans dotter på dagis nu, sen blir det ett kvickt besök i stan för att byta klänning mot klänning. Därefter blir det ett besök på Systemet (!!) för att köpa lite vitt vin till ikväll när jag och Ellen ska ha lite middag hos henne. Kanske blir det banken, inte säker på vart kvällen slutar. Kul kommer det bli i alla fall!!

 

WHEN NOTHING GOES RIGHT ... GO LEFT!

 





Kommentarer
Jennilie

Sv: ja att dem är, tycker dom är himla fina :)



2010-06-11 @ 22:08:42
URL: http://dayswithjen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0