From Yesterday

From Yeasterday - 30 Seconds To Mars


Igår var det hyfsat fint väder. Jag tog på mina beiga skor från Vagabond för första gången, och jag vet inte varför, för trots att det gick superbra att gå i dem så fick jag världens blåsor! Så det gjorde så ont att gå i dem tillslut, vilket är jättetråkigt för jag kände att folk omkring mig tänkte att "hon kan ju inte gå i såna skor... varför har hon dem då på sig?" Men det var alltså för de förbaskade blåsorna, jag fick bita ihop och gå så vanligt som möjligt, men det sved ju som fanken!

På vägen hem efter jobbet fick jag låna Ellens flippflopps, för jag kunde inte få ner fötterna av smärta i skorna. Hoppas de bättrar sig... Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra med dem.

Här kommer iaf outfitbilder från igår:

Jacka och spetstopp - H&M, linne - Cubus, tights - Gina Tricot, skor - Vagabond (scarfs sp/2009 Bikbok)

 

Var även en lite runda på H&M och hittade en superfin klänning som jag spanat på över internet... Får se om det blir ett köp eller ej. Har inte så mycket pengar just nu så det gäller att hålla hårt i varenda slant. Såg även karnevalen, vilka känslor som väcktes till liv - underbart med studenttider!

 

Ska jobba idag med. Gotta go!



Kommentarer
Caprica

Du bara shoppar och shoppar! ;) Jag tycker också om studenttider, det är verkligen nostalgi!! Kramiz!

2010-06-09 @ 16:35:42
URL: http://caprica.gylhian.com
Veronica

Jobbigt med skoskav :( du kan nog klara dej utan en klänning tror jag ;) kram

2010-06-09 @ 20:19:00
URL: http://ingetstoppaross.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0